UA-36062800-1

12 Ekim 2012 Cuma

Arda'nın Misyonu

   
         Arda Turan, Nuri Şahin'in formasını giymiş ve fotoğraflanmış. Facebook profilinden fotoğrafı yayınlayan Nuri Şahin, ''Adamsın'' diye yazmış. Liverpool forması iyi durmuş Arda'da.

         Geçtiğimiz gün Milli Takım'a ilk kez seçilen Emre Çolak'a destek olmak için,  basın toplantısına çıkmıştı izledim. Mütevazi tavırlarına alıştığımız Arda, Emre Çolak üzerinden Galatasaray'ın genç oyuncularına çalıştıkları takdirde, kendi başarıları gibi başarılar yakalayabileceklerini ifade etti. Emre Çolak , Arda'nın kendisine verdiği destekten dolayı teşekkür ederken, onun gibi başarıyla yürümek istediğini belirtti. Arda da gelişimini ve bugün geldiği noktayı çalışmasına bağlayarak, daha iyi yerlere geleceğini söyleyerek heveslendirmeye çalıştı.

      Transfer döneminde ödemelerde sorun yaşayan Atletico Madrid'den geri istendiğine dair sorulara: ''Transfer ödemelerinde sorun yaşamayan takım mı var?'' , ''Bu tip soruları bana sormayın, ben sadece futbol oynarım, o işlere menajerim bakar.'' şeklinde cevaplar verirken, geldiği profesyonellik çizgisini, dahası gelmemiz gereken profesyonellik çizgisini  sürekli işaret etmek, bu konuda kafa yorduğunu göstermek için özel çaba gösterir görüntüsü verdi.

   Arda'nın oyunundaki muazzam gelişimi ilgiyle izliyorum. Futbolcuların konuşmalarında da bir sıkıntı görmüyorum. Ama bu Hamit Altıntop'un bir maç ertesinde takım arkadaşlarını ''Fizik olarak zayıfız, ben aylardır oynamıyorum, eski halimden bir farkım var mı?'' sözleriyle eleştiren Almancı hallerini hatırlatan tavrından hoşlanmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder