UA-36062800-1

16 Aralık 2011 Cuma

Şampiyonlar Ligi Son 16 Kuraları Çekildi

 Fenerbahçe olsaydı diye hayıflanmaktan bir hal olsam da kuralar çekildi.Keşke biraz daha güçlü takımlar birbiriyle eşleşseydi dedim.Barcelona,Real Madrid ve Lyon ve Bayern hiç zorlanmaz gibi görünüyor.
Tahminlerim

Lyon-Apoel: Şaibeli bir şekilde tur atlayan Lyon tur atlar.
Napoli-Chealsea: En fazla çekişmeli geçmeye aday eşleşme
Milan-Arsenal:Bir diğer heyecan verici eşleşme de bu
Basel:Bayern:Bayern rahat geçer.
Leverkusen-Barcelona:Barca içeride de dışarıda kazanır.
Cska Moskova-Real Madrid: Real zorlanmaz.
Zenit-Benfica:Ortada ama ben Benfica'yı tur atlamaya daha yakın görüyorum.
Marsilya-İnter: İnter top falan oynamıyor.5-6 tane iyi oyuncu almazlarsa ben Marsiya'yı tur atlamaya daha yakın görüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder