UA-36062800-1

30 Ocak 2013 Çarşamba

Liverpool'un 10 Numarası Coutinho


         İnter forması giyen 20 yaşındaki orta saha oyuncusu Philippe Coutinho, 8.5 milyon avro karşılığında Liverpool’a transfer oldu.

         2010 yılında Vasco da Gama’dan transfer edilen genç oyuncu, geçen sezonun ikinci yarısında, Espanyol’da kiralık oynamıştı. 

         Coutinho, Liverpool’un resmi internet sitesine yaptığı açıklamada, “Kariyerim adına büyük bir adım atıyorum. Çok mutluyum. İyi futbol oynamaya ve takıma katkı sağlamaya geldim. Liverpool çok önemli oyunculara sahip olan büyük bir kulüp. Brezilya’da da Liverpool’un tarihi biliniyor. Bana inandıklarını ve futboluma güvendiklerini biliyorum” dedi.
KAYNAK  Mirror
         Coutinho,  Daniel Sturridge’den sonra Liverpool’un ara transfer dönemindeki ikinci hamlesi oldu.

         Liverpool Sneijder'le de ciddi ciddi ilgilenmiş, ama futbolcu Galatasaray'daki şartları tercih edince, Coutinho'ya yönelmişlerdi.  Sneijder'i isteyen Steven Gerrard, Coutinho transferinden memnun mudur bilinmez..


                                        Philippe Coutinho Skills&Goals

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder