UA-36062800-1

8 Ocak 2013 Salı

Ferenç Puşkaş Yılın Golü Ödülü Miroslav Stoch'un Oldu




         Slovak oyuncu, Puskas Ödülü adıyla verilen bu onura Gençlerbirliği karşısında attığı golle diğer finalistler Radamel Falcao ve Neymar'ı geride bıraktı.  
 
         Stoch, geçtiğimiz sezonun ikinci yarısında oynanan ve 6-1'lik galibiyetle sona eren maçın 2. dakikasında Alex'in kornerden yolladığı topu durdurmadan ceza sahası yayı civarından nefis bir voleyle ağlara yollamış, maç sonrasında da bu golü 'Kariyer Golü' olarak nitelendirmişti.Açıkçası benim düşünceme göre Stoch'un golü elbette ki harikaydı, ancak en iyisi Falcao'nun golü idi! Miro Fenerbahçe'de oynamıyor olsaydı, ödülü kesinlikle Falcao kazanırdı. Ben kendi adıma 100 civarında oy kullandım Stoch için.. Çünkü yılın golü ödülünün onun olası taliplerinin dikkatini çekmesini umuyorum! Stoch kendini geliştirmeyen bir oyuncu ve şu oyun anlayışıyla Fenerbahçe'ye olan katkısı, oyundan çıkarken attığı tripleri çekilecek kadar büyük değil!

       Lokomotiv Moskova Kulübü'nün 8 milyon euro önerdiğini, Fenerbahçe'nin ise Stoch için 10 milyon euro istediğini iddia ediyorlar yine son günlerde. Ben olsam 5 milyona bile satarım da 8 gayet makul bir rakam! Bu transfer bir an önce bitmeli, darısı Cristian Baroni'nin başına!

        


       
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder