UA-36062800-1

19 Kasım 2012 Pazartesi

Eskişehir'de Kıyım

FIRAT AYDINUS,CEM SATMAN,ALEKS TAŞÇIĞLU

      İki gündür sinirim geçmediğinden, ne maç yorumu ne de yan tarafta gördüğünüz Fırat Aydınus'a dair, bir şeyler yazmaktan uzak duruyorum.

      Maç öncesinde Fair Play yazılı T-Shirt'leriyle  önlerinde duran çocuklar, hakem triosunun yanında ne kadar da masum görünüyorlar

   


Sonrası Malum...


       Fenerbahçe'nin sol taraftan attığı taç sonrasında, havaya yükselen Veysel'in dirseği Caner Erkin'in kafasına geliyor, sendeleyen Caner doğrulup önüne bakarak ilerliyor.

      Evet buraya kadar herşey normalken, birden Fırat Aydınus orta sahadan Caner'e doğru koşup Caner'e kırmızı kart gösteriyor. Caner de gördüğünüz gibi ''Ben mi?'' diyerek şaşkınlığını gösteriyor.

       Hemen arkasından Fenerbahçe'li futbolculardan ve beyefendi kişiliği herkesin malumu olan, Aykut Kocaman'dan büyük tepki geliyor.

       Aykut Hoca'yı da Caner Erkin'i de ,sakinleştirmek oldukça zor oluyor. 26. dakikada Eskişehir gibi zor bir deplasmanda, durduk yere 10 kişi kalmanın, ne kadar zor olduğu öngörülebilir bir şey nasıl olsa!
     
           Yetmiyor bir de ilk yarı bitmeden bir de alakasız penaltı kararı veriyorlar.

         Kamara idi sanırım Hasan Ali Kaldırım'ın ayağına kendini takarak, yere bıraktı.

         Pozisyonu Necati Ateş gole çevirdi ve ilk yarı 1-0 Eskişehirspor üstünlüğüyle sona erdi.

         İkinci yarının hemen başında Bekir-Yobo ikilisinin hatalarından 2 adet net gol pozisyonu yakalayan Eskişehirspor, Volkan'ı geçemedi.

         57. dakikada Kuyt'ın söküp ortaladığı topu, müthiş bir koordinasyonla filelere yollayan Sow eşitliği sağladı.

           Golden sonra oyun temposu biraz düştü, ama hakem saçmalıkları henüz bitmemişti..

         Maçın son bölümünde Sezer Öztürk'e taç çizgisi kenarında üst üste 2 dirsek atarak kaşını açan Tello atılmadı mesela. Atılmak bir yana sarı bile görmedi, sarı görmek bir yana faul bile verilmedi. Hadi bunu da geçtim sahada kanaması olan oyuncu varken, oyun durdurulmadı, Fenerbahçe iki pozisyon yedi o anlarda. Yahu Hürriyet Güçer'in sarı kart bile görmediği bir Fenerbahçe maçı, ne kadar sağlıklı yönetilmiş olabilir allasen!

      MAÇ SONRASI AÇIKLAMALAR

           Caner vallahi küfür etmedim,hatta ağzımı bile açmadım diyor, aslında tv'de de bir şey söylemiş gibi görünmüyor zaten

         Veysel Sarı Ben küfür etmedim Caner’in de küfür ettiğini duymadım diyor.


         Ama pozisyona 20 metre uzakta olan 'elit' hakemimiz Fırat Aydınus, Caner bana küfür etti diyerek kırmızıyı yapıştırıyor.


         Aykut Hoca da maç sonrası haklı olarak isyan ediyor. “Kim verdi bilmiyorum ancak F.Bahçe’nin bir cezası var, o ceza bitmedi. 3 Temmuz’dan beri yapılmayan kalmadı. Bu kırmızı da son damlasıydı. Hep eziliyoruz. Futbolu terketmek istiyor insan. Fırat Aydınus önyargılı.”

        “Değerlendirme yapmayacağım. Bu maçın değerlendirmesini Merkez Hakem Kurulu ve Fırat Aydınus yapsın.''

        ''BİR ceza verildi F.Bahçe’ye ve bu ceza bitmedi. 3 Temmuz’dan bu yana bize yapılmayan kalmadı. Bu yıl da devam ediyor. Bazıları da bunu görev addediyor. Bu da son damlası oldu. Kim verdiyse bu cezayı bitsin artık. Bir büyük kulübün kaderiyle kimse böyle oynayamaz. 100 yıllık kulübü bir hakem gelip de böyle kolay bir şekilde kendisini tatmin etmek ister gibi algılayamaz. Bütün F.Bahçeliler bunu duysun artık. Hep eziliyoruz.''

       ''BİZ her şeyi içimize atıyoruz. Bir sürü sıkıntılarla uğraşıyoruz, bir de üzerine böyle şeyler geliyor. Resmen skandal. Artık üzerimize gelmesinler” dedi.


       “Fırat Aydınus önyargılı. İyi bir hakem olabilir. Fakat iyi bir hakemlik ve önyargı bir arada olamaz. Benim fikrime göre Fırat Aydınus bu maça kesinlikle bize karşı önyargılı olarak çıktı. Yoksa bu kadar kötü ve taraflı kararların başka bir açıklaması olamaz.''

       ''CANER’İN kırmızı kart gördüğü pozisyonun ardından maçı bırakıp gitmeyi düşündüm. Hatta sadece maçı değil, futbolu tamamen bırakıp gitmek istiyor insan. İşkence ediyorlar bize” ifadelerini kullandı.

        KOCAMAN’IN basın çıkışında ise “Yazıklar olsun, terbiyesiz adamlar” diye bağırdığı duyuldu.
 

        Maç biter hakemin raporu ortaya çıktı. Ve Sonuç Caner hakeme “bunu vermeyeceksin hangisini vereceksin lan” demiş.

         Rapordan sonra Veysel Sarı bir tv kanalına bağlanıp o lafı Caner söylemedi ben söyledim diyor.


         Bu açıklamadan iki saat sonra MHK başkanı Caner hakeme lan demiş hakem de atmış diyor. Lan demek küfür mü yani? Üstelik Veysel Sarı  bu cümleyi kendisinin söylediğini
itiraf etmişti.Ne diye takip etmediğin bir olay sonrasında çıkıp, televizyonda boş boş konuşursun sevgili Özerten? Efendim Fırat Aydınus üzgünmüş, Caner ve Veysel doğruları söylemediği için! Asıl üzgün ve sinirli olan, olması gereken Fenerbahçelilerdir, sevgili Aydınus ve Özerten!

  
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder