UA-36062800-1

15 Şubat 2013 Cuma

Oğuz Dağlaroğlu Şom Ağzının Kurbanı Oldu!


Maçtan önce Lig TV'ye yaptığı değerlendirmelerde Galatasaray'ın kağıt üzerinde favori olduğunu bildiklerini kaydeden tecrübeli kaleci, 'Şampiyonlar Ligi maçı öncesi onlar için önemli bir prova olacaktır. Bu yüzden maçı ciddiye almalarını bekliyoruz ama biz de yoğun bir şekilde konsantre olacağız" şeklinde konuştu.
'İnsanlar unutmuyor'
Didier Drogba'dan gol yemek istemediğini söyleyen Oğuz, Drogba'nın Türkiye'deki ilk golünü yemek istemediğini belirtti.

"Daha önce Alex'in Türkiye'de attığı golü ben yedim. Yıllardır televizyonlarda hep o gol gösteriliyor ve ben o golü yiyen kaleci olarak kalıyorum. Mümkünse bugün Drogba veya Sneijder'den gol yemeden maçı tamamlamak istiyorum." ifadelerini kullanan Dağlaroğlu, bu oyunculardan gol yemesi halinde, sezon arasında, transfer döneminde hep bu gollerin gösterileceğini söyledi.
'Drogba ayağımıza kadar geldi'
          Şampiyonlar Ligi'nde Drogba'nın üst düzey bir performans sergilediğinin de altını çizen oyuncu, Drogba'nın Türkiye'ye gelmesinin kendisi için bir hayal olduğunu da sözlerine ekledi.  Kaleciliğin her türlü sürprize açık olduğunu vurgulayan Dağlaroğlu, şanslı gününde olmak istediğini de dile getirdi. 

          İşte o Oğuz dediğini yaptı ve Drogba'dan Spor Toto Süper Lig'deki ilk golü yiyen kaleci olmayı başardı. Birader sırf spor programlarına jenerik konusu olma hevesine yapılır mı bu yahu?

         Galatasaray 2-1 kazandı, Akhisar Belediye'nin bir penaltısının verilmediği söyleniyor. Rakibin kasten sırtına basan Riera da atılmadı. 12 hafta kala Halis Özkahya gibi mimli bir hakemin, Galatasaray'ın deplasman maçına verilmesi de enteresan.
         Ligde maç sayısı azaldıkça, Fenerbahçe baskı altında kalıyor. Trabzon'da Fenerbahçe'yi her anlamda zor bir atmosfer, iyi motive olmuş da bir rakip bekliyor. Bu hep böyleydi yine böyle olacaktır. Meireles'in sorumsuzluğuyla 85 dakika eksik oynayan takım da elbette yorulmuştur. Üstelik üst üste farklı iklimlere sahip 3. deplasman maçı olacak. Webo'nun performansı Fenerbahçe adına güven verici görünüyor. Çıkıp daha fazla ihtiyacı olduğunun farkında olup, kazanılması gereken bir maç.
        Galatasaray'da diye Drogba'yı beğenmiyormuş gibi yapamam.. Bu konuda twitter'da Drogba'dan bahsediyorsun, gizli Galatasaraylı mısın?' gibi yaklaşımları olan arkadaşlar gördüm. Nasıl bir kafadır anlayamadım?
        Didier Drogba'yı 10 yıldır izliyorum ve hep hayranlık duydum. Çok büyük ihtimalle geçen sezon kazandıkları şampiyonlar ligi final maçını izlediniz hepiniz. Bugün attığı golde,sahadaki duruşunda kalite her türlü akıyor. Kötü oynarsa, yakışıksız tavır takınırsa, kötü derim. İyi gördüğüme kötü demem, diyemem!

1 yorum: